BARCELONA


Till barcelona vill jag åkta till nu grovt. får nog snacka med mamma om att låta mig fara iväg.
men det blir så jobbigt att ta ledigt och grejer från skolan, tänker inte göra det, satsar på snittet 22,5 :)
hah duktiga flicka, inga frånvaron här eller nått. bestämt mig för det, och det är väl bra.

Just i dag har det inte hänt så mycke, skola som vanligt. en regningdag var det allt må jag säga.
jag och några skulle till "kebabbaren" hah, ah vi klarades oss på vägen dit ifrån regnet, det tar ju sin tid att gå dit. men påvägen tillbaka öste det bara med regn. det var lite träligt.
Nu ska jag inte sitta här mera. smsar med min ines och får hitta på någoting i helgen. kanske ber henne komma över, blir nog härligt. puss!

Kommentarer
Postat av: ines

vi ska till barca nästa juli. dissa inte..

<3<3<3<33!!!

2010-08-26 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0