dag1 efter långt sommarlov

Ja idag var man i skolan. har inte vart det på 10 år känns det som.
men det är jävligt skönt asså helt underbart.
dock va det inte så läng dag, var från 10 till knappt 12
blev att jag skulle möta upp alen på tåget för han är den ända som bor åt sammahåll.
men nej jag orkade inte leta i tåget efter han så det blev att åka in själv.
hah men han väntade sen i linköping på mig.
så vi gick upp till skolan. där vi fick först samlas i aulan, desperationen började ta på mig där hah.
nedå men en bra skoldag, hade även matteprov. gick snabbt och bra. men fick sitta vänta på denna tröja ashlet som va seg hah. sen va det att ta kort och sen hem till mantöööörp


alen mobbade mig för att ja har så små skor ,men 37 är väl normalt hah bara för han har 78 i sina skor tss jävla apa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0