HARD TO MAKE ME SMILE

Hej det är bättre nu hah, men ändå ah ***idet.
jag sitter nu här och läste era kommenterar, och läste ines kommentar, det är klart vi ska till spanien, redan bestämt. så det blir av att åka till barcelona. sen var det mathilda, heh nej tack jag har bestämt mig att inte färga mitt hår eller nått, det ska förbli naturlig, den var det flera som skrev, men inget att svara på direkt, tyo en linn skrev söt/snygg, så man kan väl säga tack!

Annars dampigt, slängde iväg den bärbara datorn, damp på internet, helt jävla jobbig. värdelöst.
blev inte att åka in till stan idag inget gym för den delen heller. allt bara blir jobbigt när man är på dåligt humör.
ooh vill ha skola känns bättre då, kommer iväg från allt. eller hos farmor&farfar. kanske åker in till finspång i morgon. lole har fest, ska fira henne och grejer. får se om det blir av.
nä nu har jag bara en sak till att säga.

SOCIALDEMOKRATERNA!
bella bozan håller med mig till max.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0