I JUST CALLED.. TO SAY.. I LOVE YOU

Nu sitter jag här vid datorn,
och snackar med Bella, om skolar hah hon går i emo klass och jag vet inte varför hon klagar?
hahah nedå snygging.

Jag sitter även och får damp på min mobil, ines fixade tangentbord till den, och det är så litet jag lägger fingret jämt på fel. hm jobbigt.
om ni vill lyssna på låt, jo men lyssna på denna bra!

MANDO DIAO - CANT STEAL MY LOVE

eller så pissar nu på den låten, ni som inte gillar sådana!
lizzna och gör dina kinder blöta med denna söta.

ENRIQUE IGLESIAS - RING MY BELLS

Enrique Iglesias - Ring my bells


Kommentarer
Postat av: Ines

HAHA har du fortfarande kvar det där?

2010-08-16 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0