I LOVE THE WAY YOU LIE

Vet inte vem som är vad, den man litar på den som alltid finns där. den som jag kan vända mig till.
herregud.
vet inte om jag ska reagerna mera eller bli helt iskall. man lever lättast då. utan att visa känslor, öppnar du dig är du gott som körd.

att springa i skogen är mera en energi du vill få ut på någon men du tar och springer springen tills du inte kan andras, när du är där att du inte orkar mera, du känner smärtan i brösten. det är då du jobbar och kämpar dig framåt.
allt på grund av dig/er. det är inte så konstigt.
lyssna på ens ord dom känns så samma när du får ett sött sms ett gulligt samtal. men det är över.

en vulkan mötte en turnado.
slut på alla spel alla känslor, lägger på ett falskt leande tills jag försvinner i falskheten att jag inte märker av den själv.

Kommentarer
Postat av: Ines

Vad är de som hänt ?:/<3

2010-08-27 @ 21:44:59
Postat av: MathildaG

Varför, vill du snacka?

2010-08-28 @ 12:35:11
URL: http://insideofthis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0