I N YOUR FACE

Hej hah almishichen är tillbaka. Imorgon kommer min dator, och mina svarta 3m höga skor, längtar? nja spelat ingen roll. hah, och jag måste börja sola igen asså haha helt knas vad jag har blivit lat,
idag fick jag mamma att köpa hårfärg igen, dock valde jag toning, ska nog aldrig färga mig mera så som jag gjorde förr, det var ju helatiden.
Ah så har jag nu pratat om navelpercing ingen med en annan piercare. han tar bara 200 kr för det, det är väligt bra skillnad mellan 800 och 200 :)
det ni! hah invandrare gillar billiga saker, hah nejdå men vet folk som piercat tungan hos han så det blir nog bra. iallfall i morgon vet jag fortfarande inte vad som händer. skolan dock men sen ska man åka hem eller stanna kvar?
ingen jacka på mig så det blir att åka hem och klä på sig.
ja men nej nu ska jag sova, har kollat på anagina nu hah, inget annat för mig. PUSS!


Kommentarer
Postat av: ines

tar han bara 200 är han oseriöst älskliing :/ <3

2010-08-26 @ 21:53:51
Postat av: Mathilda G

jag kan följa med och hålla dig i handen när du piercar dig...sen kan jag ton ditt hår om du vill ^^

Smart jag kanske också borde tona håret?:O:O

Vilken färg har du köpt?

2010-08-27 @ 08:21:32
URL: http://www.insideofthis.blogspot.com
Postat av: en linn

snygg du är då :O

2010-08-27 @ 13:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0