Mjölby shopping

Nu har man kommit hem från en lång tid i mjölby,
meningen va att åka in där med mamma för att kolla på bil och att dra till banken av personligasjäl.
men ja kunde inte låta bli att bara typ vända klacken tomhänt hallå
jag ser affärer jag bara mamma kom ja köper inte så mycket, en sak för 20 räcker
hon skrattade åt mig men gick med på det. så jepp vi gick runt i massa affärer.


Vi gick in på ur&penn
och jag kollade runt lite sen jag bara varför inte jag kan ju köpa smycken den här gången. det är inte så dyrt.
så jag köppte det glatt och gick vidare.
funderade på att åka hem, det fick räcka. men nej.


det blev en väska för 600kr med :(
den va så fin och bara typ bad mig köpa den. vem skulle kunna svika den lix?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0