NEW BEGINNING

Välkommen, Nu blir det igen en ny start på hela bloggen.
ska ha den under skolgången. jag tar en enkel design så jag slipper tycka illa om den.
den jag hade förr, va ju rädd fläshig men det va någ mera att jag härmade folk med det. inte roligt om det inte är eget.

Iallfall nu är det söndag den 15 några timmar innan min skola börjar.
i morgon då, Får ta tåget in 09.11 sen möter man upp folk där och så i stan. härlig start.

Oh! en sak är det, att jag längtar tills man kan ha vinterjackor. hah det verkar en härlig grej jag alltid gillat typ vet inte hur det kommer med sig, men dom är stora och mysiga, dock gillar jag inte shoppa vinter jacka man vill ju bara ta alla och gå. men det kommer snart, när skolan börjar då är det hörst. oavsett väder.

Alme ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0