Norrköpings shopping

I Norrköping shoppar jag nog mest.
där blir det alltid flera påsar och de sjukaste när jag shoppar det måste måste va en gina påse med
annars kallas det inte att shoppa hah.
gud vad jag börjar bli beroande det är inte så bra värst.



denna gula tröja gillar jag sjukt, helt mysig, men inget man kanske går ut med om inte här i mantorp typ hah.
härliga tröja.



denna tröja är så jädra pösig.
hahah där på bilden är inne hos ines precis när jag överlevt att jag har rymmt från huset
och kom tillbaka levande.
mitt hjärta dunkade som fan där hah.

Detta är nog det värsta som finns med att välja mellan svarta eller vita saker.
det blir jämt att jag köper med båda i onödan. hah men dom blev det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0