SAY IT RIGHT

Nu sitter jag med mina matematiktal och en mobil som ständigt låter.

(3) 5/x-3=8

lösning; 3/xgånger2 gånger x-3/x-3 + 5/x-3 gånger x-2/x-2 < 12

det här är nog det värsta jag måste räkna ut, allt funkar men det här är så himla långtsöökt gud asså!
Ah men tillbaka till livet almepalme. Imorgon asså har fått så många erbjudanden om att göra i morgon, men allting är i linköping. så man kan ju inte direkt säga nej blabla jag ska bort för jag vet att alla kommer se mig där ändå. hah men jag tror det blir att träffa ines i stan fika kolla på bio kanske eller äta på resturang. nått liknande.
annars i helgen ska jag måla mitt rum hoppas jag, det har tagit ett tag att komma igång det dyker alltid upp någonting annat, alltid ska jag bort på helgerna, jobbigt...

Nä nu ska jag locka håret och sova. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0