SLITEN

Nu är jag tillbaka på steg 1 hah nejdå. men det har varit så segt att blogga nu med skolan typ mycket att komma igång på, sen träningarna. sen plugg hemma. ah det har vart en del. men nu har man nog kommit in mera i rutinerna hoppas jag. 
Idag var jag hos tandläkaren. hon skulle visa upp sin plan att ta bort min tandställning. så nu har påbörningen på börjat om man kan säga det så. äntligen! sen blir det fint leande.
Det var en lång dag. först sprang jag i skogen. sen tandläkaren sen skolan, jag kom dock inte försent.
och jag hann till och med göra läxan i går till samhället, det va ett par få stycken som gjorde den faktiskt. men matematiken gjorde jag inte helt klart, det är prov på tisdag så det blir att bara plugga i helgen.
Det är dock nollning på fredag vet inte om jag ska med och kolla på, hela skolan ska ju till BQ först. nja inte min grej, drar mig hemmåt. annars var man i biblioteket idag. sen va dagen som vanligt i skolan lång. men inga läxor idag. efter skolan hade jag möte. och det gick ju bra. mamma fixar in mig i alla möjliga saker. hah min sockertopp!
Nä men nu ska jag vila upp mig, kom precis hem från gymmet.
jag hade slängt av mig skorna lagt mig i sängen efter jag kommit hem, så fick jag ett sms av tila
"gymmet om en kvart!!"
så hade inget val att bara springa dit och sätta igång! härlig tjej det där asså. hah...
dock fick jag ett skumt sms när jag slutade träna
"vad pratfull du är på gymmet då hehe..." :S värkade lite konstigt, så svarade inte och mins inte vilka jag såg där eller vilka som hörde mig... knas.




Kan ni tänka er detta? kolla vilken grov skillnad. tack och lov ni.

Kommentarer
Postat av: lalo

mina kanin tänder :'(

2010-08-27 @ 01:01:49
Postat av: Mathilda G

hahaman kan väl säga att jag är din coach hha ;)<33

2010-08-27 @ 08:24:28
URL: http://www.insideofthis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0