DARK

hellu bellu.
nu är jag back igen och sitter och glor på facebook. folk folk har ni inget annat för er om dagarna.
typ skriver ska ut med --- --- as kul!!
sen 10 min senare vi gjorde det blabla as kul!!
tagga ner fan slappna av låt facebooken vila lite den kommer inte bli spärrad och ni mister inte livet.
helt knas. har märkt att många fyller år nu förtiden? snart är det ju min tur!! eller ah nästa år men det är ju snart.
dax att planera nyår snart hah ööh nej jag ska va hos farmor & farfar älskar dom och mysigt! <3


Hittade den bilden på mitt gammla hår, asså vad tror ni? är det värt att förstöra den hårfärgen jag har nu eller?
ska ja bli mörk igen? mamma gillade den grovt, hon färgade sig i den nu. men det verkr så jobbigt att hålla på färga sig och så. det sliter ju på håret jätte mycke.
nej nu har jag bestämt mig! ska inte färga herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0