JUST LIVE YOU´R LIFE

Hej. tila sa åt mig i går att jag aldrig uppdaterar mig blogg.
så nu sitter jag och ska börja skriva i bloggen igen. problemet är att jag har ingen lust just nu och vet inte vad jag ska skriva. kan skriva om dagen idag? men den är ingen hitt direkt.
Vaknade tidigt idag och kände mig helt sjuk. hörde att mamma åkte iväg till jobbet och strax efter det kommer pappa in till mitt rum och undrar hur jag mår och om vi ska hitta på någonting. men jag orkade verkligen inte det.
så det blev att ligga kvar i sängen.
efter ett tag ringer min mobil. den ligger på bordet och har ingen lusst alls att gå upp och svara. men jag tvingar upp min till slut och svara. det var naim som ringe.
han fick mig på humör faktiskt. och jag hoppade upp ur sängen efter ett tag när vi lagt på.
och bara kollar på tv, tror jag har bläddrat igenom alla program men inte hitta någonting intressant alls.
himla tråkig dag.


ska man göra någonting med sitt hår?
eller ska jag bara låta det vara nu? vet inte jag är allmänt uttråkad. nu går jag tillbaka till tv:en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0