MY DADY

Nu sitter jag här och fryser halvt till döden!. nejdå så kallt är det inte.
men dagens stora chock var att det är september idag :O inte oktober haha sämsta jag asså.
helt knas är jag. Idag har det inte hänt så mycke. en lång skoldag och jag är helt helt förkyld så tvungen att snyta mig tusen gånger bra motion där i koridorerna.
efter skolan skulle jag vänta på pappa, han skulle lämna cykeln kvar i skolan för jag och emi och gänget ska cykla i morgon nämligen asså. några mil det kommer inte bli det lättaste.
Nej men efter det så skjusade pappa mig till tåget och jag fick åka hem. dock fick jag inte följa med han och mamma på fika :( haha ojoj...
Nej men annars så flyter livet på. allt är bra nu.
helt upptagen är jag :s
i helgen från torsdag till söndag- bajram det betyder att man ska åka till massvis av släkt. men det blir iallfall att träffa lole i hälgen då. bra där.
nästa helg blir det fiske i norge förhoppningsvis annars blir det att vara i finspång bara och vara barnvakt. älskart.
och helgen där på blir det att shoppa med naim i jönköping trevligt det med. efter det ja bror fyller ju snart år ooh massa saker på gång nu. längtar till 2011! heh... vinter hjärta mig.


jag och kungen pappa i tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0