WHY!?

Varför ska det göra så ont hörre du? varför känns det som att någon moblerar om i magen på mig varje månad. oh min mage är lika flexibel som jag, heh nejdå. men det gör ont seriöst talat. så om ni har något tips? jo men gärna dela med er. tack!:D

Iallfall idag var det ju en härligt tråkig dag eller? var skola och rast i 3 timmar som sög visste inte vad jag skulle ta mig till, men jag vandrade runt i olika folkgrupper och märkte att alla var så olika men alla gillade tecknat?
jo ne det tänker jag inte förklara idag för er hah.
Imorgon blir det kära mormor och mammas släkt. blir nog trevligt. vet inte om jag ska stanna kvar i linköping, sen åka till mormor direkt eller om jag ska ta mig hem? slutar halv 5 imorgon så kan lika gärna åka dit direkt kommer inte va framme annars innan 7!

Nej nu räcker det. ska nog be tila över? eller ska jag sätta på tven? orkar inte data mera. det är ju dator dagen lång! nejnej låt mig va nu. PUSSen!


Brist på bilder måste jag hålla med om, men mobilen kommer på måndag förhoppningsvis då blir det bilder allt, eller? hah njaaa.
jag & naim blir lite väl avlånga på bilden? hah snyggt(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0